کاکی 98
 

نام کتاب : نقش کامپیوتر در اطلاع رسانی

نویسنده : هادی وطنی و مصطفی اشرف

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۳۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۷۸۰   کیلوبایت

توضیحات :  یکی از رشته های مهم علوم که در هر لحظه نیاز به اطلاعات و ارتباطات و رایانه دارد علوم پزشکی و پایه پزشکی و پیراپزشکی و زیست شناسی است.زیرا اولین گام در هر پژوهشی جمع آوری اطلاعات مربوط به آن موضوع است که بدون آشنایی با رایانه و اینترنت تقریبا ناممکن یا بسیار مشکل است . ارزانترین و آسانترین راه ارتباط با دیگر همکاران و دانش پژوهان در سراسر جهان اینترنت است. با این روش محقق میتواند روزآمد ترین اطلاعات در مورد هر موضوع جستجو نموده و جمع آوری نماید.بنابر همین اصل بود که بر آن شدیم  برای آشنایی کاربران علوم زیستی و تندرستی، کتاب رایانه و اطلاع رسانی پزشکی تدوین و تقدیم نمائیم.



ادامه مطلب ...

نام کتاب :  آموزش تصویری ویندوز ۸

نویسنده :  حمید شجاعی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵,۷۸۰  کیلوبایت

توضیحات :  ویندوز ۸ مبتنی بر همان  Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در  Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷ با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.  کتاب آموزش ویندوز ۸ کتاب بسیار کامل و جامع در زمینه آموزش فارسی و تصویری برای تشریح قابلیت و ترفندهای ویندوز ۸ با زبان ساده است. در این کتاب نحوه کار با ویندوز و همچنین ترفندهای بسیار کاربردی در خصوص مشکلات و تغییرات موجود همچون حذف دکمه START ارائه کرده است



ادامه مطلب ...

نام کتاب :  مجموعه ۱۰۰ ترفند ویندوز XP

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۲۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲۶۴  Kb

توضیحات :    این کتاب شامل ۱۰۰ ترفند جالب و کاربردی در محیط ویندوز XP میباشد. اکثر ترفندها مربوط به محیط رجیستری ویندوز هستند.

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاکی 98 و آدرس kaki98.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 36297
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User